Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Template

Powered by Blogger

Archives

SELAMAT DATANG

Terima Kasih kepada semua pengunjung blog ini kerana dapat meluagkan masa..Disini ada macam-macam yang boleh dilihat dan didapati.

PSDC

Untuk mengikuti kisah aku di PSDC bersama rakan-rakan sila baca dibawah..




Berbuka Puasa (27 OGOS 09)
Hari khamis 27 Ogos lalu kami bersama-sama berbuka puasa di padang MPK. walaupn xdpt bkmpl semua ahli kelas, tp keseronokan tetap dirasai..Agak rugilah pada sesiapa yg xikut..Suasana pada masa itu agak merih, wlupn padang basah krana pd tngah ari tersebt ujan..kami ttp nak gak bbka kat c2 sbb tah ble lah kami nak brbka pose bsme klu bkn skangkan, pose sbln sthun je, thn dpn tah la jmpa ke x gan dorg sme..kngan akn tngl kngan, dan akan di abadikan didlm ati sme..

Selepas SPM, kini aku berada di PSDC. Kat bawah ni gambar-gambar member-member aku kat PSDC la..Kalau nak tengok lebih banyak hanya CLIK pada GAMBAR PSDC







Silalah menonton VIDEO ini dengan hanya clik pada "start". berminat dengan vigeo ini? atau inginkan video ini untuk dijadikan kenangn? Clik la pada DOWNLOAD ntuk mendapatkan. Video ini direka sepenuhnya oleh aku untuk kenanggan kita bersama, kepada kawan-kawan yang sudah tiada di sini( yang sambung belajar kat tempat lain la) kami semua rinduai korang..he

TENTANG KAMI.. (28 JUN 2009)
Baru-baru ini kami kehilangan seorang lagi pelajar (sambung belajar ke IPTA). Tahniah kepada NANI kerana dapat menyambung pengajian kamu ke IPTA.. Kami mendoakan kejayaan kamu dan kebahagian kamu. Tak lama lagi kami bakal kehilangan 2orang lagi AWEK KBS yang akan menyambung pengajian di POLI..tahniah juga kepada mereka. p/s: belajar leklok jangan asik main je n jangan nak mengatai je. Tak lupa juga kepada kengkawan yang sudah agak lama meninggalkan kami semua, yang sambung belajar tempat yang best la TAHNIAH!! Walaupun korang bukan lagi pelajar PSDC, aku tetap alu-alukan korang lawat blog aku ni, sikit sebanyak korang dapat la gak tengok perkembangan kami di sini..

Bye Nick Intan..(5 JULAI 2009)
Semua janganlah bersedih dengan pemergian nik, terutama pada umie..hehe, dia pegi sambung pengajian kat tempat lain je. Tahniah kepada beliau dapat menyambung pengajian ( di KEDAH) semoga dia dapat pakwe yang ensem...eh, semoga dapat belajar leklok, semoga bejaya dengan pilihannya..KAMI SEMUA MENDOAKAN MU. 28 jiun 2009 aku telah menyatakan 2orang akan meninggalkan kami, Alhamdulillah Umie Ajua masih bersama kami..
Kini hanya tinggal 20 orang je kelas KBS IT kumpulan 2..adakah kami akan kekurangan kawan-kawan lagi??? Entah la..walaupun ramai yang dapat tawaran ke tempat lain, tapi masih mahu meneruskan perjungan disini..baguslah begitu, SEMOGA SEMUA BERJAYA!!

Aku Tertipu!! (7 JULAI 2009)
Dikatakan ingin meneruskan perjuangan bersamaku..tanpa meninggalkan pesan, ku tertipu!! ku ditinggalakan olehnya..hahaha..(gurau je) Selamat tinggal kepada UMIE AJUA.. kami sentiasa mendokan kebahagian mu..jangan sesekalai melupakan kami disini walaupun ka tlah bertemu yang istimewa..jenjeng..

PREMIUM LANES (15 JULAI 2009)
Gambar semasa di PREMIUM LANES Kuantan Plaza (bowling). Seramai 18orang peserta iaitu pelajar KBS bersama Cik Nurhafizah. Pertandingan ini mengikut kumpulan yang diberikan secara nasib, manakala markahnya pula dikira purata kesemua ahli kumpulan. Setelah tamat kedua-dua "game" markah tertinggi dipegang oleh....AZIM, LUTH, SHAH dan YANA!! Tahniah kepada mereka..haha. Untuk melihat gambar detik-detik permainan sila clik -VIEW MORE PICTURE- Terima Kasih kepada CIK FIZAH, kerana belanja makan KFC..

Apa yang menarik!!
(11 Ogos 09)

Hari ni xde bnda yang menarik pun nak cite...Cuma yg menarik nak cite..15 ogos ni adalah benda yg menarik nak aku cite, tp xleh la nak bgtau lg, ni rasia KERAJAAN KBS..hehe..Nak selit kit kat cni sape2 yang nak cdgkan apa2 pendapat tok aku ltkkan dalam page PSDC ni atau Blog aku ni sila lah anta COMMENT ek, krg2 blh la aku share apa yg aku ada..

CUTI (14 Ogos 09)
Mulai hari semalam Khamis 13 Ogos sehingga 24 Ogos kami semua dapat kebenaran untuk CUTI atas sebab penyakit dari BABI yang kurang kegunaan itu..apa lg H1N1 la..Kolej ni antara plg lmbt dpt cuti..Ksian x??? Tp xpe, skang da dpt cuti puas2, blh la lepak umah smpai mak ayah myampah tgk mke kami sme..

>PICNIK< (15 Ogos 09)

Alhamdulillah, semua yg drancang slame ni xlah sia2, wlaupn xrmai yg dpt join tp ttp mriah..Hari ini SABTU 15 OGOS 2009 kami sme berkelah di pantai balok. Gmbar x smpat lg la nak upload, mkn mgu dpn bru aku dpt mskkan kat dlm blog ni..kat cni aku nak ucapkan takziah kpada ELAH atas kclakaan yg mnpa maknye..kami juga turut simpati..kami akan sentiasa mendoakan. Pada sspe yg x join ktorg ari ni, ugi ar, mmg syok ar kteorg araini, xbrapa syok bg aku sbb xde Elah..2 yg plg xbes, rndu plak kat dia...hahahahahahaha..oklah, sme kte jmpa lg 24 ni...Final exam mnunggu korg sme hahah..sme jgn lupa nak study ek..

2 comments:

anisewater berkata...

psdc uh aper?

Basiron Aziz berkata...

pahang skill development centre

Catat Ulasan