Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Template

Powered by Blogger

Archives

SELAMAT DATANG

Terima Kasih kepada semua pengunjung blog ini kerana dapat meluagkan masa..Disini ada macam-macam yang boleh dilihat dan didapati.

PUSAT KOMPUTAER BSSE


Untuk senarai komputer sec sila klik http://www.mudah.my/pusat-komputer-bsse-  jika berminat kami menawarkan perhantaran percuma pada pelangan disekitar kuantan yang berdekatan dan jika ingin datang ke kedai di alamat BERHADAPAN D'MART/POS MINI BUKIT SAGU 1, KUANTAN..

Read More......

MAJALAH HANGAT DIPASARAN!!

Cover album terbaru BASIRON!!
DAPATKAN SEGERA DI KEDAI TAYAR!!












Student YPJ kini makin maju ke hadapan menyahut cabaran dunia yang penuh pancaroba..













GOOGLE kini mempunyai 2 penaja yang besar dimukabumi ini..
BOBOQ & BASIRON!!











Movie yang x lme lg akan ditayangkan di AFGANISTAN..
BAS IRON MAN: Pelakon MALAYSIA BASIRON!!

















Cover majalah terbaru BAB1 Kini di pasaran!!


















Berita mengegarkan, MU ada pemain baru!!













Kini Smack Down telah merebak ke MALAYSIA!!


















Sebuah lagi movie terbaru yang akan ditayangkan tidak lama lg..
BARON & OLYMPIANS LIGHTNING THIEF..















Read More......

26 DEC 2010

Pameran Kereta Proton 26 Dec 2010 Kuantan

Selepas Inspira yang di-rebadge daripada Mitsubishi Lancer mendapat sambutan yang mengalakkan, banyak kaki modified sudah memasang impian untuk menukar reka bentuk Inspira menjadi Lancer, atau Evo. Memahami kehendak pasaran, Proton tidak menunggu masa yang lama untuk memperkenalkan sebuah kereta konsep, Proton Jebat.

Mudah dikenali sebagai Inspira Evo, Jebat sekaligus menunaikan impian ramai peminat Mitsubishi Evolution dengan reka bentuk yang seiras, pada harga yang lebih murah. Antara spesifikasi utama Proton Jebat ialah daytime LEDs, bonnet vents (3 secara keseluruhan) dan spoiler belakang untuk bentuk Evo.

Proton Jebat juga dilengkapi dengan tempat duduk jenama Recaro, tema warna yang sama dengan panel pintu. Berbanding model Inspira, sistem audio menggunakan jenama Clarion, skrin sesentuh.

















Memperkenalkan inilah dia Proton Kasturi yang di adaptasi dari Proton Saga R3 yang merupakan salah 1 dari 5 model yang dinamakan mengikut nama pahlawan melayu Melaka.


















Kereta-kereta yang menarik di pameran:

Read More......

TELOK CEMPEDAK







14 DEC 2010 (SELASA) TELoK CEMPEDAK


video
Ni semasa kami beramai2 ke TELOK CEMPEDAK.. nak ckp ramai xdelah semua dak SISTEM KOMPUTER LEVEL4 pg..tp sebahagian jelah.. 5biji kete je.. 2pon da meriah.. tp klu dapat kumpul sme, wat funtion sme2 kan lg seronok.. aku arap dapat berkumpul macam ni lg pada sem akan datang..sbb sem akan datang da last sem kte bersme.. sem6 da nak pg LI..pas 2 tah la plak ble nak jmpenye..

Read More......

15 Dec 2010

MASA DEPAN

Bosan memikirkan sal pompuan..da penig..right now i'm single..senang kit..xyah pk srabot2 ek..sia2 je sgale usha ku slme ni..agak menyesal menjadi seorg yg jujur dan setia..xpelah, jd dri sndri lebih bek kan.. apa2 pon aku xksh la pepe pon aku nak cpai impian aku lu..moga impian aku tercapai dengan cemerlang dan gemilang..Amin!!

Read More......

Kem BEKOK


Kem yg paling hampeh pnah aku follow.. tah pape, xde yg bes pon kat kem ni.. tp aku smkn paham prngai mmbe2 aku, trima ksh pd mmbe2 aku yg bnyak tolong aku.. aku hrgai pshabatan kte sme..bnda yg paling sronok ada mmbe3 yang mmhami..

Read More......

Kem BTN

Kem BTN di MERSING.. kem ni kurang seronok.. sbb cte sal negara je, aku bosan ar.. cte ar sal bnda len, tp bes ble xtvt luar.. ada la skit2 gambr yg smpat aku letak kat cni..
Dlm gambar nia akulah PALING TINGGI!! aku dah buktikan aku tinggi..
wakakakakak..
Aku kena tanam dalam dalam pasir.. tp msh kontrol macho wlaupon mke hanco..
dorg buli aku..

Read More......

Kolej Komuniti YPJ Segamat

21 Jun 2010.. tarikh masuknya aku ke sebuah lagi IPT untuk meneruskan perjuangan.. Setelah menamatkan pengajian di PSDC kos Sistem Komputer tahap 2 & 3 kini aku memilih YPJ Segamat untuk sambung tahap 4.. 1tahun 3bulan masa aku akan berada disini.. Lepas ni tak tau la pulak nak pergi mana..
Baru je 3minggu disini, banyak perkara da berlaku, yang paling ketara sekali JIWAKU KACAU..EMOSIKU TERGANGGU..HATIKU GUNDAH.. kerana seorang yang bernama GADIS.. Aku x pernah salahkan dia, sbb ni semua salah aku sendiri kerana terlalu mengikutkan perasaan.. sepatutnya PERASAN + HATI + FIKIRAN + JIWA = SETABIL.. Barulah WARAS..
Banyak RAKAN+TEMAN+SAHABAT baru kat sini yang boleh wat jd MEMBER la.. Memahami prasaan aku.. Sentiasa berada dibelakang aku.. Aku ada skit gambar2 yang sempat diambil..


Read More......

Bkt Sagu satu Enterprise, sebuah syarikat yang dibina untuk membekalkan perkhidmatan kepada masyarakat sekitar. Antara perkhidmatan yang disediakan oleh Bkt Sagu Satu Enterprise adalah perkhidmatan berkaitan IT, perkhidmatan percetakan dan perkhidmatan katering masakan halal Islam.
PAUTAN KE LAMAN WEB: http://www.bktsagu1.tk/

Read More......

Kenangan Bersama di PSDC!!

Indah sunguh HIJAU..
Gambar terakhir bersama..nak tegok yg len or nak copy?
Hanya Clik
LEBIH LAGI!
atau nak tengok gambar kite selama 9 bulan ni di PSDC?
Hanya Clik NAK LAGI!!


Begitu pantas masa berlalu..sehingga tidak kurasa 9 bulan ku di PSDC sudah pon berlalu pergi.. antara perkara yang aku benci berlaku lagi, iaitu perpisahan..tp kita sebagai manusia, memang tidak boleh lari dari perpisahan, yg membezakan antara perpisahan adalah cepat atau lambat.. di ke sempatan ini, aku ingin mengucapkan ampun maaf kepada semua teman2 ku, dan tenaga pengajar serta ingin mengucapkan berbanyak terima kasih atas bantuan rakan2 dan pensyarah.. jasa mu hanya tuhan dapat membalsanya..aku harap korg semua dapat menemukan jalan hidup yang sesuai dengan korg.. harap kita dapat jumpa lg masa akan datang dan persahabatan kita yang telah dieratkan dapat dikekalkan sampai bila2..teruskan perjuangan anda semua.............

Read More......

Raya Aidilfitri 2009

Gambar diambil pada hari raya pertama. GAMBAR LAIN

ABAH & MAMA


Read More......