Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Template

Powered by Blogger

Archives

SELAMAT DATANG

Terima Kasih kepada semua pengunjung blog ini kerana dapat meluagkan masa..Disini ada macam-macam yang boleh dilihat dan didapati.

Kolej Komuniti YPJ Segamat

21 Jun 2010.. tarikh masuknya aku ke sebuah lagi IPT untuk meneruskan perjuangan.. Setelah menamatkan pengajian di PSDC kos Sistem Komputer tahap 2 & 3 kini aku memilih YPJ Segamat untuk sambung tahap 4.. 1tahun 3bulan masa aku akan berada disini.. Lepas ni tak tau la pulak nak pergi mana..
Baru je 3minggu disini, banyak perkara da berlaku, yang paling ketara sekali JIWAKU KACAU..EMOSIKU TERGANGGU..HATIKU GUNDAH.. kerana seorang yang bernama GADIS.. Aku x pernah salahkan dia, sbb ni semua salah aku sendiri kerana terlalu mengikutkan perasaan.. sepatutnya PERASAN + HATI + FIKIRAN + JIWA = SETABIL.. Barulah WARAS..
Banyak RAKAN+TEMAN+SAHABAT baru kat sini yang boleh wat jd MEMBER la.. Memahami prasaan aku.. Sentiasa berada dibelakang aku.. Aku ada skit gambar2 yang sempat diambil..


0 comments:

Catat Ulasan